15.9.16

Ποια είναι η ψυχοθεραπεία σου?


Έρχονται στιγμές που δυσκολεύουν τα πράγματα, προβλήματα προσωπικά και επαγγελματικά, αρχίζουν να μεταμορφωνονται σε τέρατα που σου χτυπούν την πόρτα επίμονα.

Όταν λοιπόν γίνεις με το στρες και το άγχος συγκάτοικος, καλά θα κάνεις να βρεις μια διέξοδο, μια ψυχοθεραπεία που θα σε βοηθήσει να συνεχίσεις την προσπάθεια μέχρι να βρεθεί η λύση.

Στην Ελλάδα ομολογουμένως ήταν πιο εύκολο.

Κοντά στην οικογένεια, στους φίλους, βόλτα, καφές και ήλιος... να μην πολυλογώ, τα ξέρετε.

Όταν όμως ζεις στο εξωτερικό τα πράγματα αλλάζουν. Πολλές φορές πρέπει μόνος να βρεις την άκρη. Εγώ προτιμώ να ασχολούμαι με κάτι που με εκφράζει. Από μικρός σχεδίαζα και ζωγράφιζα, και τώρα συνειδητοποιώ, πως η ενασχόληση με το σχέδιο είναι μια μορφή ψυχοθεραπείας για μένα.

Η έμπνευση μου προς το παρόν έρχεται από την αρχαία Ελλάδα.
Το τελευταίο μου σχέδιο απεικονίζει τον Σωκράτη.

Ακολουθήστε με στο Instagram αν θέλετε να βλέπετε αυτά που σχεδιάζω.
www.instagram.com/a.koubanis/





Γράψτε στα σχόλια από κάτω ποια είναι η δική σας ψυχοθεραπεία.




Έλα να γίνουμε φίλοι στο facebook.
Γίνε συνδρομητής στην σελίδα μου στο youtube για δωρεάν βίντεο
μαθήματα γερμανικών.






3 comments:

  1. Εμενα πάντως είναι... το φαϊ!
    Οχι πως δεν μου φαίνεται κιόλας χαχαχαχα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειναι κι αυτό ναι... Απλά δεν το διαφημίζω τόσο! :D

      Delete
  2. Είμαι ιδιώτης των οικονομικών εμπειρογνωμόνων που παρέχει δάνεια σε διεθνείς.
    Με ένα κεφάλαιο που θα χρησιμοποιηθεί για να χορηγεί δάνεια μεταξύ ιδιωτών σε σύντομο και μακροπρόθεσμα, που κυμαίνονται από 5000 σε 5.000.000 σε όλα τα σοβαρά πρόσωπα. Αν είστε στην ανάγκη επικοινωνήστε μαζί μου. Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: geogialuiza@gmail.com
    Ευχαριστούμε

    ReplyDelete