ΝέοΜετανάστης


Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα ξεκίνησε το 2010. Από τότε μέχρι σήμερα έχει αλλάξει η ζωή χιλιάδων Ελλήνων προς το χειρότερο. Τι κάνουν όμως οι Έλληνες γιαυτό? Προσωπικά έβλεπα
μόνο δύο επιλογές ή κάθομαι στα αυγά μου και κάνω υπομονή ή γιε μου που πας? Μάνα θα πάω στα καράβια. Έτσι λοιπόν ένα ωραίο πρωί πήρα το χρεωμένο αυτοκινητάκι μου και μπήκα σε ένα ωραίο ferryboat στην Ηγουμενίτσα. Το πλοίο με πήγε στη Βενετία και από εκεί οδικώς μέχρι τον τελικό προορισμό, τη Γερμανία.


Σε αυτό το Blog, θα καταγράφω με χιούμορ και αισιοδοξία τις εμπειρίες μου και τις σκέψεις μου σαν Έλληνας σε μια ξένη χώρα, με σκοπό να βοηθήσω ανθρώπους σαν εμένα να απαντήσουν στο μεγάλο ερώτημα... Να μείνω ή να φύγω απ' την Ελλάδα.

Βρες το Νεομετανάστη στο:

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Οι πληροφορίες που αναγράφονται σε αυτό το blog, προέρχονται από προσωπική εμπειρία και έρευνα. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη.