Πως να ΜΗΝ είσαι απλά ένας ακόμα μετανάστης!


Ο ιδανικός τρόπος να ξεκινήσεις μια νέα ζωή σε μια νέα χώρα είναι ο εξής: 

Μαθαίνεις την γλώσσα και βρίσκεις δουλειά πριν μαζέψεις τα μπογαλάκια σου και βάλεις πλώρη. 
Πόσο ωραίο ακούγεται... για τους περισσότερους από εμάς βέβαια τα πράγματα είναι διαφορετικά!
Εγώ ας πούμε ήρθα στην Γερμανία χωρίς να ξέρω γρι γερμανικά και χωρίς να έχω σίγουρη δουλειά. (Θεός?) Αυτό που είχα βέβαια ήταν μια στέγη πάνω από το κεφάλι μου και ένα πιάτο φαΐ το όποιο δεν το λες και λίγο.

Τους πρώτους έξι μήνες στην Γερμανία ήμουν άνεργος και με κατάθλιψη. Επέστεψα στην Ελλάδα για ένα διάστημα μάζεψα κουράγιο και γύρισα αποφασισμένος να βρω δουλειά.

Στην αρχή γύρισα όλα τα ελληνικά εστιατόρια της περιοχής και ζήτησα δουλειά. Το αν είμαι τυχερός ή άτυχος που δεν με πήραν σε ελληνικό εστιατόριο για δουλειά το αφήνω σε εσάς να αποφασίσετε! 

Στην συνέχεια γύρισα όλες τις Leihfirma της περιοχής, χωρίς γλώσσα όλοι απλά με αγνόησαν, το αν ήμουν τυχερός που δεν με πήραν σε Leihfirma πάλι θα το αφήσω σε εσάς να το κρίνετε!

Αυτή τη φορά όμως όμως δεν είχα σκοπό να το βάλω κάτω. Η Κωνσταντίνα αν και νοσοκόμα εκείνο τον καιρό καθάριζε σε ένα σχολείο καθώς μάθαινε την γλώσσα. Πήγαμε μαζί στην φίρμα που δούλευε και για φαντάσου... Με πήραν!!! 

Βρέθηκα να έχω δουλειά λοιπόν και το μόνο γερμανικό που ήξερα ήταν το Guten Morgen (Καλημέρα) και το Entschuldigung, ich verstehe nicht! (Συγνώμη δεν καταλαβαίνω).
Πάνω από δύο χρόνια πέρασαν από εκείνη την ημέρα, σήμερα καταφέρνω και συνεννοούμαι τόσο καλά που με στέλνουν σε δουλειές  μόνο μου.  Έμαθα να κάνω καλά την δουλειά μου σε σημείο που έχω μια σίγουρη θέση στην φίρμα.

Το αβέβαιο παρελθόν ξεθώριασε, ο φόβος των απλήρωτων δόσεων του αυτοκινήτου και του σπιτονοικοκύρη να χτυπά την πόρτα για το νοίκι είναι πλέον απλά κακές αναμνήσεις.
Σε αυτό το σημείο οι περισσότεροι θα ρίξουν άγκυρα, -Εδώ είμαστε...θα πουν! Σταθερή δουλίτσα, κάνουμε την ζωούλα μας, μας μένει και κανένα ψιλό στην άκρη. Τι άλλο θες?


Πολλά, πάρα πολλά! 


Η δουλειά δεν είναι ντροπή, στο λέω εγώ που επαγγέλομαι ''καθαριστής κτιρίων''. Παρόλα αυτά το ότι ήρθαμε στην Γερμανία για δουλειά, δεν σημαίνει ότι θα μείνουμε μια ζωή εργάτες! Έτσι δεν είναι?

Η συμβουλή μου λοιπόν προς εσάς είναι: Πρώτον, αν είστε άνεργοι στην Ελλάδα χωρίς προοπτικές, παρατήστε τα και πάτε κάπου που υπάρχει μέλλον. Ξεκινήστε από το μηδέν αν χρειαστεί, με σκληρή δουλειά και υπομονή θα τα καταφέρετε. Δεύτερον, μόλις πιάσετε τον στόχο και έχετε μια σταθερή δουλειά, ΜΗΝ βολευτείτε! Βάλτε πλώρη για κάτι καλύτερο!

Αυτό κάνω εγώ τους τελευταίους μήνες, έβαλα μπρος και ξεκίνησα μια δική μου δουλειά!
Το αν θα πετύχει ή όχι δεν έχει σημασία, αν δεν πετύχει αυτό θα πετύχει το επόμενο ή το επόμενο! Σημασία έχει πάντα να στοχεύουμε για κάτι καλύτερο, για κάτι μεγαλύτερο. 







Έλα να γίνουμε φίλοι στο facebook.
Γίνε συνδρομητής στην σελίδα μου στο youtube για δωρεάν βίντεο
μαθήματα γερμανικών κάθε βδομάδα.


Η λογοκλοπή είναι αδίκημα. Αν θέλετε να αναδημοσιεύσετε κάποιο άρθρο, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στο neometanastis@gmail.com





Σχόλια

  1. Μπράβο παλλικάρι μου! Μας δίνεις θάρρος!!
    Να είσαι πάντα καλά και να έχεις κάθε επιτυχία!!!
    (μόνο προσέξτε και εκεί τώρα την είσοδο των εκατοντάδων χιλιάδων λαθρομεταναστών γιατί το καθεαυτού πολυεθνικό κράτος, θα τους προτιμήσει στις δουλειές και τα έξοδά τους θα τα πληρώνετε πλέον εσείς...ξέρεις τί σημαίνεί αυτό. Το ζούμε κι εμείς από το 90...) Ελπίζω να κάνω λάθος. Αλλά εάν είσαι δημιουργικός και φιλότιμος και πάντα καλό παιδί όπως είσαι, είμαι σίγουρη ότι θα κερδίσεις ό,τι θες στην ζωή σου!!! Φιλιά πολλά και σε ευχαριστούμε και πάλι παλληκάρι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ! Η στήριξη σου είναι πολύ σημαντική για μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ετσι ειναι.Κριμα που δεν τολμησαμε νωριτερα να την "κανουμε" απο το βασιλειο της σαπιλας και της αδικιας .Μας σκισανε στην Ελλαδα και στο τελος μας ζητησαν και τα ρεστα.
    Ακομα και σημερα το βιολι τους,χωρις γλωσσα δεν γινετε.....
    ΓΙΝΕΤΕ ΡΕ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ,ΓΙΝΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και κατι ακομα.τα ενσημα του ικα μεταφεροντε γερμανια?
    Η πανε και αυτα χαμενα οπως ολα τα αλλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι λυτρωτικό καποιες φορές να ξεκινας από το μηδέν και να πορεύεσαι χωρίς ξενες πλάτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο σου! πραγματικά συγκινήθηκα, δυστυχώς αυτή είναι όλη η πικρή αλήθεια... και να είσαι περήφανος για ο,τι πετυχαίνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Οι πληροφορίες που αναγράφονται σε αυτό το blog, προέρχονται από προσωπική εμπειρία και έρευνα. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη.